fbpx
18 Czerwiec, 2019
Warszawa
18 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Boom na domowe urządzenia zabiegowe

Według najnowszych badań firmy Kline & Company, zabiegi kosmetyczne coraz częściej przenoszą się w domowe zacisza w postaci różnorodnych urządzeń do pielęgnacji skóry.

Chociaż w roku 2012 sprzedaż takich urządzeń wzrosła w skali światowej aż o 22 proc., to podejrzewa się, że rynek posiada o wiele większy potencjał. Nisza biznesowa to w szczególności sprzęt do domowej walki z cellulitem i zmarszczkami, ale badania rynku w tej kwestii nadal trwają.

Jednak ze względu na różniące się w poszczególnych krajach przepisy dotyczące bezpieczeństwa konsumenta, nie jest łatwo wprowadzić takie urządzenia do sprzedaży. Szczególnie surowe ograniczenia mają Stany Zjednoczone, Chiny i Korea Południowa. Aby móc wejść na rynek z bezpiecznym dla odbiorcy produktem, firmy muszą najpierw poświęcić sporo środków na testy i badania kliniczne. Jednak najwyraźniej warto, gdyż coraz więcej koncernów pracuje nad nowymi produktami.

Trend na domowe urządzenia kosmetyczne zainteresował Japończyków gdzie firmy zajmujące się produkcją urządzeń AGD zaczęły współpracować z firmami kosmetycznymi w celu opracowania produktów czy zestawów do domowych zabiegów. Na przykład firma Panasonic połączyła siły z Shiseido – idealna fuzja, która łączy sprawdzoną, tradycyjną wiedzę techniczną z nowościami w kosmetyce. Innym przykładem jest firma L’oréal, która ostatnio wykupiła Clarisonic w podobnych celach. Efekty takich połączeń mogą okazać się niezwykle zaskakujące!

Urządzenia, które umożliwią wykonanie zabiegu bez konieczności wychodzenia z domu to z pewnością rewolucja, gdyż zapewniają konsumentowi komfort oraz oszczędzają jego czas i pieniądze. Czy może to oznaczać koniec salonów kosmetycznych? Czekamy na Wasze opinie! 

Źródło SkinInc