fbpx
25 Maj, 2019
Warszawa
12 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Chanel wprowadza Hydramax do wszystkich produktów kosmetycznych

Chanel wprowadza Hydramax do wszystkich produktów kosmetycznych Chanel przeznaczonych do pielęgnacji skóry twarzy z poprawioną formułą kosmetyczną zmienioną na Hydramax + Active.

Opracowana nowa linia do pielęgnacji twarzy jest przeznaczona do potrzeb zarówno azjatyckich jak i białych typów skóry i zawiera nową aktywną substancję – Ceratonia PFA, która jest stworzona do zwiększenia naturalnych, skórnych mechanizmów nawilżania skóry.

Uzyskany wyciąg ze strąków szarańczynu (chleba świętojańskiego) pobudza syntezę filagryn oraz enzym matriptazę, umożliwiając komórkom wychwyt większej ilosci wody w naskórku. Kampania rozpoczyna się w kwietniu, poparta kampanią reklamową promowaną przez znaną supremodelkę Shalom Harlow.

Hydramax+Active wejdzie do trzech postaci kosmetyków(kremu, żel-kremu i podkładu), cena za każdy ok. 55 euro za 50 ml. Chanel ogłosił również plany odnośnie wprowadzenia na rynek nowego preparatu do demakijażu. Linia kosmetyków została zainspirowana technologią pozyskiwania surowców roślinnych i oparta na substancji aktywnej uzyskanej z liści tulipanów.