fbpx
19 Sierpień, 2019
Warszawa
21 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Dobra oferta to krótka oferta

Niejednokrotnie zastanawiamy się, w jaki sposób przygotować ofertę naszego gabinetu, centrum kosmetycznego, SPA. Większość z nas nie zdaje sobie sprawy, że dobre zaprezentowanie naszej firmy to krótka i precyzyjna oferta. Współczesny klient nie ma czasu na czytanie elaboratów o tym jak wspaniały jest nasz instytut. Zatem, co powinna zawierać nasza prezentacja?

 

Jeżeli oferta salonu będzie zbyt długa, a opis firmy mieścił się na kilku stronach, nikt nie będzie jej czytał.

Z kolei przejrzysta i krótka  zachęci potencjalnego klienta do kontaktu z naszą firmą drogą telefoniczną lub mailową. Dzięki temu łatwiej nawiążemy kontakt, przedstawimy obecne promocje, skłonimy do skorzystania z naszych usług.

Większość osób przeglądając oferty różnych ośrodków kosmetycznych nie czyta od początku do końca wszystkich zawartych informacji. Wzrok potencjalnego klienta koncentruje się na kilku ważnych szczegółach w poszukiwaniu:

  • promocji,
  • zniżek,
  • gwarancji świadczonych usług

Jeżeli opis jest zbyt długi wielu z nas denerwuje się i zamyka stronę www lub odkłada ulotkę informacyjną.

Przy realizacji oferty naszej firmy ograniczajmy się do niezbędnego minimum. Skoncentrujmy się na dobrym wstępie oraz zakończeniu. Na samym końcu niezbędne jest umieszczenie słów o treści:

„Nie wahaj się zadzwoń już teraz”, „Zadzwoń, a my odpowiemy na każde twoje pytanie”,

„Śmiało napisz jesteśmy do twojej dyspozycji”.

Dzięki takiej ofercie wielu klientów na pewno zadzwoni, wyśle wiadomości e-mail, aby dowiedzieć się więcej, a my być może pozyskamy  nowego odbiorcę naszych usług.