fbpx
18 Listopad, 2019
Warszawa
9 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Gabinet w hotelu ? dlaczego nie?!

Każdy, kto chciałby otworzyć gabinet kosmetyczny czy kosmetologiczny musi liczyć się ze sporą konkurencją. Co zrobić, aby osiągnąć sukces w sytuacji, kiedy usługi, jakie chcemy świadczyć dostępne są niemal na każdej ulicy?

Dobrym rozwiązaniem tego problemu może okazać się otwarcie gabinetu w hotelu. Hotelowe luksusy zazwyczaj kojarzą nam się z ekskluzywnymi centrami SPA. Warto jednak uświadomić sobie, że nie w każdym ośrodku jest miejsce na tak duży projekt, a zapotrzebowanie znajdzie się zawsze, o ile samemu hotelowi będzie się dobrze wiodło.

Kolejnym argumentem za rozpoczęciem działalności w tego rodzaju obiekcie mogą być najnowsze dane mówiące o tym, że w ubiegłym roku w Polsce przybyło aż 160 hoteli i 9 tysięcy miejsc noclegowych. Tak dynamiczny wzrost sugeruje obecność sporej przestrzeni przy jeszcze stosunkowo niewielkiej konkurencji.

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że coraz więcej gości hotelowych to turyści zagraniczni, przyzwyczajeni do obecności gabinetów w hotelach. Jak donoszą Wiadomości Turystyczne w 2009 roku w polskich obiektach nocowało około 3 miliony 100 tysięcy turystów zagranicznych. W pierwszym kwartale tego roku zanotowano już 6-procentowy wzrost w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.

Jeśli zainwestujemy w dobry marketing, na pewno wielu hotelowych gości zdecyduje się skorzystać z naszych usług, a zadowoleni klienci na pewno dadzą obsłudze hotelu wiele powodów, żeby polecać nasze usługi.

Źródło: Money.pl