fbpx
23 Wrzesień, 2019
Warszawa
15 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Jesień 2010 w gabinecie

Już niebawem pożegnamy wakacyjną aurę, a wraz z nią nastrajające pozytywnie słoneczne dni. Z końcem lata powinniśmy zastanowić się nad obowiązkowymi zmianami salonie. To już ostatni dzwonek na odświeżenie pomieszczeń oraz zaktualizowanie oferty zabiegowej.

Jakie zabiegi?

Po zakończonych urlopach zarówno panowie jak i panie pomyślą o zabiegach przywracających skórze zdrowy wygląd.Klienci zapewne zgłoszą się do nas z problemem przebarwień, odwodnionej skóry i rozszerzonych naczynek.
Z tym pierwszym będziemy walczyć na kilka sposobów. Mniej słoneczne dni pozwolą nam na wykorzystanie peelingów z kwasami. Doskonała będzie również mikrodermabrazja oraz zabiegi rozjaśniające skórę. Już teraz powinniśmy zaopatrzyć się w nową dostawę preparatów złuszczających oraz kosmetyków nawilżających.
Nie ominie nas problem odwodnionej skóry. Intensywne opalanie, kąpiel w basenach lub morskiej wodzie sprzyja dehydratacji skóry, a także wpływa na spadek jej elastyczności. W kosmetykach pielęgnacyjnych powinny się znaleźć składniki, które nie tylko zapewnią odpowiednie nawilżenie, lecz również będą wykazywały działanie stymulujące pracę fibroblastów oraz zapewnią odpowiednią barierę hydrolipidową.
Kolejny problem po lecie to rozszerzone naczynka. Skuteczna może okazać się mezoterapia oraz, w przypadku niektórych zmian, ingerencja lasera.
Mikrokrążenie skórne możemy także usprawnić stosując serię zabiegów wzmacniających i uelastyczniających naczynia krwionośne. Dobrze spisują się preparaty z rutyną, witaminą C oraz ekstraktem z arniki. Pomocne będą również zabiegi z wykorzystaniem galwanizacji i jonoforezy.
Innym, często zapominanym problemem powakacyjnym jest nadmierny łojotok z dużą ilością zaskórników. Peelingi kwasami, mikrodermabrazja, peeling kawitacyjny w połączeniu z odpowiednimi zabiegami również będą mile widziane.
Powinniśmy pamiętać, że okres po lecie to nie tylko chęć szybkiego upiększenia się. Ze względu na to, iż czas urlopu dla większości osób jest niewystarczalny, niektórzy klienci odczuwają silną potrzebę relaksu. Możemy zaoferować im odpowiednie pakiety, w których znajdą się masaże z aromaterapią.
Jeżeli współpracujemy z fryzjerem nie zapominajmy o zabiegach przywracających włosom blask. Po długotrwałej ekspozycji na promieniowanie słoneczne u większości osób są one matowe i łamliwe.

Jaki wystrój?

Nie warto inwestować w ozdoby przypominające o nadchodzącej jesieni. Jednak zmieńmy dekoracje stricte wakacyjne – muszle, korę drzew, sztuczne słoneczniki. Ich miejsce mogą zastąpić elementy takie jak: świece, odpowiednio ułożona organtyna, ciekawe mogą być również zdjęcia widokowe z wakacji….

Jakie promocje?

 

Wprowadzone promocje powinny odnosić się do aktualnych potrzeb klientów. Obecnie powinniśmy wprowadzić obniżki na zabiegi: likwidujące przebarwienia,niwelujące rozszerzone naczynka oraz nawilżające.
Można również pomyśleć o wprowadzeniu powakacyjnych pakietów takich jak: „Powrót lata”, „Marzenie nad jeziorem” itp.

Pamiętaj również o reklamie swojego gabinetu. Jeżeli dysponujesz bazą mailingową poinformuj klientów o rozpoczęciu nowego sezonu. W liście powinny znaleść się informacje o aktualnych promocjach i indywidualnych zniżkach.