23 Apr, 2019
Warsaw
17 ° C
Do góry

Kosmetyczni potentaci stawiają na rozmach

Wygląda na to, że nie tylko Clarena dostrzegła marketingowy potencjał organizowania uroczystych gali w obecności gwiazd. Jeszcze nie ochłonęliśmy po wyborach miss kosmetyczek, a już firma Cederroth, właściciel marek Soraya i Dermika zaskakuje nas kolejną wystawną imprezą.

Pisaliśmy ostatnio o włączeniu Dermiki do szwedzkiej grupy Cederroth. Z okazji tego wydarzenia, 17 stycznia na Zamku Królewskim w Warszawie zorganizowano uroczystą galę, na której przedstawiono strategię rozwoju marki Dermika.

Zgodnie z przyjętą ostatnio modą, uroczystość zaszczyciło swoją obecnością wiele osób znanych ze szklanego ekranu min.: Małgorzata Foremniak, Agnieszka Maciąg, Edyta Herbuś, Olga Bończyk, Gosia Baczyńska, Jolanta Fajkowska, Anna Korcz, Marta Kuligowska, Andrzej Pągowski, Anna Samusionek, Ewa Telega, Marek Włodarczyk, Aleksandra Justa, Zbigniew Zamachowski.

Polskie marki Soraya i Dermika skupione w Grupie Cederroth Polska stały się trzecim co do wielkości graczem w kategorii kosmetyków do pielęgnacji twarzy – informuje na stronie internetowej Jarosław Cybulski, Dyrektor Zarządzający Cederroth Polska.

Zapewne już wkrótce przekonamy się czy obie marki pod nowym kierownictwem utrzymają swoją dobrą pozycję na rynku kosmetycznym.