fbpx
24 Lipiec, 2019
Warszawa
19 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Kosmetyki i perfumy najwyżej na liście prezentów

Jak wynika z raportu TNS Polska aż 75 proc. z nas najchętniej pod choinką znalazłoby produkty do pielęgnacji urody. Co to oznacza dla branży kosmetycznej? Tendencję, którą należałoby odpowiednio wykorzystać.

Wśród wymarzonych prezentów dorosłych Polaków kosmetyki i perfumy zajmują bardzo wysokie miejsce. Podarunki z innej branży pragnęłoby rozpakować tylko 25 procent z nas. I jak widać, to co chcielibyśmy otrzymać od najbliższych, bardzo często pokrywa się z upominkami, jakie sami mamy zamiar kupić. Z badań wynika, że prezentowym hitem, na który postawi prawie 40 proc. obdarowujących, będą te z grupy specyfików służących do pielęgnacji, oczyszczania, ochrony i upiększania ciała.

Warto wykorzystać nasz narodowy pęd do dbania o urodę. Jako że Panowie i Panie tak chętnie uszczęśliwiają się wzajemnie produktami z branży kosmetycznej może i równie entuzjastycznie zareagowaliby na bon podarunkowy do gabinetu kosmetycznego. Zabieg w atrakcyjnej cenie, weekend w spa, wieczór w salonie, to idealny podarunek dla ukochanej, mamy czy teściowej. Nie mniejszą radość sprawić w ten sposób można coraz bardziej zadbanym panom. 

Skoro w tym roku Polacy na zakup prezentów świątecznych dla najbliższych przeznaczą łącznie 7,3 mld zł. 77 proc. deklarujących zakup upominków dla najbliższych chce wydać na nie średnio 341 zł, o 15 zł więcej niż w 2011 r. A kupujący prezenty w Internecie pożegnają się średnio z kwotą 245 zł. Dlaczego lwiej części z niej puli nie zagarnąć dla siebie? Trzeba tylko odpowiednio przekonać nasze klientki jak wyszukanym i oryginalnym upominkiem dla kogoś wyjątkowego będzie zabieg z naszej oferty. Odrobina kreatywności, szczypta przedsiębiorczości i okaże się, że grudzień może być bardzo dochodowym miesiącem. Powodzenia!

Źródło: PAP Life