fbpx
22 Wrzesień, 2019
Warszawa
12 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Mężczyźni wolą kupować produkty pielęgnacyjne online

Mężczyźni częściej niż kobiety kupują w trybie online produkty pielęgnacyjne. 60%mężczyzn w wieku 18-34 robi w internecie swoje zakupy.

Według firmy badawczej Mintel, która przeprowadziła badania, detaliści powinni rozważyć ukierunkowanie działań marketingowych na tę grupę konsumencką. Dla porównania, 52% kobiet z tej samej grupy wiekowej, a 41% mężczyzn w wieku powyżej 55, woli kupować online.

Osobisty doradca urodowy, Shannon Romanowski stwierdziła, że oszczędność czasu i wygoda są powodami, dla których ludzie lubią kupować online. „Ponadto, internet pozwala na pewien poziom anonimowości podczas zakupu produktów, które mogą być nieco kłopotliwe podczas osobistego zakupu w sklepie, zwłaszcza dla mężczyzn,  jak produkty anti-aging lub przeciw wypadaniu włosów.”

Produkty do pielęgnacji twarzy, perfumy i produkty do makijażu były najchętniej kupowanymi produktami online w różnych grupach konsumenckich. Shannon Romanowski spekuluje, że mimo iż wydłuża to sam zakup, oznacza, że konsumentom nie przeszkadza już czekanie na przesyłkę.

Źródło: SPA Opportunities