fbpx
26 Luty, 2020
Warszawa
4 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

1289651_thats_cool.jpg

Nadchodzą upały!

 
Pisaliśmy już ostatnio o przygotowywaniu gabinetu do okresu letniego, warto jednak w dniu nadejścia ?wielkiego słońca? przypomnieć jeszcze kilka podstawowych zasad.

Woda

Kiedy mamy do czynienia z podwyższoną temperaturą, naszym obowiązkiem jest zapewnienie klientom dostępu do świeżej i zimnej wody.

  • Zaopatrzmy więc gabinet w duży zapas tego cennego płynu pamiętając o różnych upodobaniach naszych gości co do zawartości dwutlenku węgla.
  • Nie czekajmy aż klient poprosi nas o coś do picia, proponujmy zimną wodę (musimy zrobić niestety trochę miejsca w lodówce), w momencie przekroczenia progu przez dana osobę.
  • Jeśli chcemy zaproponować kawę lub herbatę, najlepiej żeby to były również schłodzone napoje. Jeżeli nie mamy takiej możliwości, wstrzymajmy się do momentu, kiedy naprawdę zobaczymy, że nasza klientka ochłonęła.

Wiatrak

Każdy, kto w ubiegłych latach, po kilku dniach trwania upałów udał się do marketu w celu zakupu wiatraka, zapewne bardzo się rozczarował. Zwykły wentylator za kilkadziesiąt złotych może okazać się, zarówno dla nas jak i dla naszych klientów prawdziwym ratunkiem, jeśli tylko odpowiednio wcześnie pomyślimy o jego zakupie. Później będzie bardzo ciężko o tego typu urządzenia.

Pozwólmy odpocząć

Kiedy mamy do czynienia z tak trudnymi warunkami pogodowymi, powinniśmy podczas umawiania wizyt brać pod uwagę, że klient który wchodzi do gabinetu, będzie potrzebował kilkunastu minut, aby ochłonąć i czerpać później jakąkolwiek przyjemność z przeprowadzanych zabiegów. Jeśli nie będziemy tego brać pod uwagę, możemy spowodować duże opóźnienie i zdenerwowanie klientów.

Przypominajmy o filtrach

  • – Proszę się nie opalać, – Ale ja się nie opalam, – A spędza pani czas na dworze? ? Tylko kilka godzin na działce?
  • (godzina 17) – Smarował się pan kremem z filtrem, ? Oczywiście, o 6 rano?

Każdy z nas pewnie potrafi przywołać w swojej pamięci dziesiątki takich dialogów. Przyjmijmy za naszą misję tego lata, uświadamianie klientów o konieczności używania filtrów przeciwsłonecznych. Pamiętajmy także, aby tłumaczyć, czym jest świadome stosowanie kremów z filtrem. Wiele osób niestety nadal myśli, że jedna aplikacja w zupełności wystarczy na cały dzień, z którego połowę spędza się w basenie.

1289651_thats_cool.jpgWarto również zwracać uwagę dorosłym, żeby pamiętali o filtrach i kapeluszach lub chustkach dla swoich dzieci, które jak wiemy są szczególnie narażone na szkodliwe działanie słońca.

Bądźmy gotowi na ratunek

Powinniśmy przygotować się na awaryjne sytuacje, które często zdarzają się w okresie, w którym temperatura za oknem przekracza 30?C .Dotyczy to zarówno niezastąpionego pantenolu, jak i naszej szybkiej reakcji na sytuacje, w których któraś z naszych klientek źle się poczuje po kilku godzinach spędzonych na dworze.

Osoby starsze i cierpiące na choroby układu krążenia są szczególnie wrażliwe na wysoką temperaturę. Musimy pamiętać, aby zawsze mieć pod ręką numery alarmowe i przyswoić sobie zasady pierwszej pomocy.

Jeśli nasz gabinet będzie kojarzył się klientom z miłą chwilą ucieczki od gorąca panującego za oknem, na pewno zyskamy sobie wielu sympatyków.