fbpx
26 Luty, 2020
Warszawa
3 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Nowe dermokosmetyki na aptecznych półkach

Rynek dermokosmetyków z roku na rok staje się coraz większy. Ciągle rosnąca sprzedaż kosmetyków prowokuje wzrost ofert już istniejących marek, ale też wkraczanie na apteczne półki kolejnych firm.

Ostatnio także firma Adamed Consumer Healthcare postanowiła wykroić dla siebie fragment tego dermokosmetycznego tortu.

Nowa marka nosi nazwę Inside. Na razie składają się na nią kosmetyki przeznaczone dla cer trądzikowych i dojrzałych. Linia dla osób borykających się z niedoskonałościami została określona jako Prebiotine, natomiast dermokosmetyki mające wspomagać walkę z nadchodzącymi oznakami starzenia podzielono na 2 grupy wiekowe: Synactive 30+ i Synactive 40+.

Nowa marka według zapowiedzi firmy Adamed, będzie stopniowo rozszerzać swoja ofertę o nowe produkty dla innych grup wiekowych i problemowych.

Kosmetyki z linii Inside wpisują się w promowane ostatnio przez innych producentów trendy i reklamują swoje nowe produkty jako bezzapachowe, hypoalergiczne i niezawierające parabenów.

Źródło: rynekaptek.pl