fbpx
24 Maj, 2019
Warszawa
20 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Powrót konsumentów do składników naturalnych

{jathumbnail off}Zgodnie z analizą porównawczą „The Benchmarking Company’s” nowy raport „Wiek natury” (The Age of Naturals) wskazuje, że 93% kobiet może być skłonnych do wypróbowania nowej marki kosmetycznej jeśli byłoby to zasługą USDA.

Kiedy zapytano o powody dlaczego kobiety kupują produkty upiększające pochodzenia naturalnego, 80% odpowiedziało że są lepsze dla skóry, a 64 % wspomniało, że nie chcialo by substancji chemicznych na swojej skórze. Inne 27% uznało, że składniki używane w tradycyjnych produktach kosmetycznych były szkodliwe dla ich zdrowia. Konsumenci zostali obsypani nagłowkami koncentrujących się na ołowiu w szmince, nieużywanych lekach w kosmetykach, potencjalnych zagrożeniach parabenami i innych składnikach. Wycofanie produktów pochodzących z Chin jest spowodowane składnikami toksycznymi. Obecnie obawa o składniki kosmetyczne nie wywołała większego strachu niż w przemyśle kosmetycznym,” powiedziała Alisa Marie Beyer, prezydent i CEO The Benchmarking Company.”Konsumencki popyt na naturalne i organiczne marki kosmetyczne mogą być jedną z najważniejszych kwestii wpływu historii na przemysł kosmetyczny”