fbpx
Z OSTATNIEJ CHWILI!
15 Grudzień, 2019
Warszawa
6 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Przygotowujemy gabinet na wiosnę

Choć oznaków zimy w tym roku mieliśmy stosunkowo mało, to nadejście wiosny, choćby tej kalendarzowej, zawsze nastraja nas bardziej optymistycznie do rzeczywistości. Wiosna to czas zmian, to narodziny nowego. To także idealny czas na to, by zastanowić się, jak można usprawnić działanie naszego salonu. Czym zaciekawić klientów? Jak zadbać o wystrój salonu i o co się zatroszczyć, by „uwiosennić” nieco naszą ofertę?

Inne zabiegi, nowe produkty

Wiosną pozbywamy się kosmetyków mocno rozgrzewających, czy swoim zapachem przywodzących na myśl klimat zimowy i okołoświąteczny. Warto pomyśleć więc o wzbogaceniu naszego asortymentu o kosmetyki lżejsze, o subtelnym zapachu, nawilżająco-regenrujące. Można pomyśleć o wprowadzeniu całkiem nowych produktów, którymi przyciągniemy zainteresowanie także tych stałych bywalczyń naszego salonu.

Warto odświeżyć także listę zabiegów. W naszej ofercie więcej miejsca warto zarezerwować na zabiegi nawilżające ciała klientek po zimie, a także wszelkie zabiegi antycellulitowe czy wyszczuplające. Klientki z pewnością zechcą pozbyć się tego, co w miesiącach zimowych udawało się ukrywać pod grubym swetrem. Dlatego poszerzenie naszych usług o dodatkowe zabiegi upiększające i ujędrniające ciało, z pewnością nie zaszkodzi.

Wiosenne wnętrza

Warto także pomyśleć o wiosennym wystroju wnętrz naszego gabinetu. Nie tylko zapach, ale i wygląd salonu poprawi samopoczucie naszych klientek. Można pomyśleć o delikatnych akcentach kwiatowych, by „uzielenić” nieco dostępną nam przestrzeń. Nie należy jednak zapominac przede wszystkim o wiosennych porządkach. Należy zadbać o to, by w salonie było nie tylko zielono i pachnąco, ale przede wszystkim świeżo i czysto.

Wiosennie i tanio

Na koniec, warto też pomyśleć o specjalnych wiosennych pakietach czy promocjach. Wiosna, to prawdopodobnie najbardziej ruchliwy moment dla salonów kosmetycznych. Koniecznie pomyślmy o tym, jak skutecznie wyróżnić się na tle konkurencji. Rabaty, darmowe zabiegi, a może urozmaicenie dostępnych materiałów reklamowych? Wszystko to, z pewnością przysporzy nam
zainteresowania.

A czy Wy zaczęliście już wprowadzać wiosnę do Waszych salonów?