fbpx
23 Luty, 2020
Warszawa
4 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Reklama gabinetu = Internet

Sytuacja na polskim rynku reklamy internetowej, z roku na rok jest coraz bardziej obiecująca. Nawet wszechobecny kryzys nie był w stanie zmienić tej sytuacji.

W trzecim kwartale 2009 roku nakłady Polskich firm na reklamę internetową osiągnęły wysokość ponad 317 milionów złotych. To 15 procentowy wzrost w stosunku do ostatnich 12 miesięcy. Największy wzrost wydatków na reklamę online według badań IAB Polska zanotowano we wrześniu.

Tak wyglądają dane dotyczące wszystkich krajowych reklamodawców. Niestety, jeśli chodzi o branżę kosmetyczną bardzo ciężko o statystyki w tej właśnie dziedzinie. Jest to w dużej mierze spowodowane brakiem zainteresowania kosmetologów i kosmetyczek tą formą zdobywania nowych klientów.

Internet jednak wkracza do niemal każdej dziedziny naszego życia. Oglądamy w nim telewizję, czytamy gazety, robimy zakupy? Wiele osób także korzysta z tej ogromnej skarbnicy informacji poszukując różnego rodzaju usług. To ogromna szansa na uzyskanie przewagi nad naszą konkurencją.

Istnieją różne formy reklamy internetowej. Jedną z nich jest reklama graficzna, w postaci różnych banerów, czy to umieszczonych na stronach internetowych, czy też ? bardziej irytujących wyskakujących okienek. Ten rodzaj reklamy według najnowszych badań wybiera 47% reklamodawców.

Na drugim miejscu uplasowała się reklama w wyszukiwarkach internetowych. Osiągnęła wynik 28%. Za pomocą maili rozsyłanych do potencjalnych klientów reklamuje się 17% reklamodawców. W każdej z tych form obserwujemy bardzo duży wzrost w stosunku do lat poprzednich.  

Według prognoz ekspertów liczby te z roku na rok będą coraz większe. Tak więc: reklamujmy się w internecie!