fbpx
24 Lipiec, 2019
Warszawa
19 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

p3180951.jpg

Relacja z Sympozjum Kosmetologicznego Image Skincare


18 marca
w Hotelu Westin w Warszawie odbyło się Międzynarodowe Sympozjum Kosmetologiczne zorganizowane przez jedną z najważniejszych marek na rynku amerykańskim – Image Skincare.

 {jathumbnail off}W całodziennym sympozjum w przestronnych i eleganckich salach hotelu Westin wzięło udział ponad 150 osób z całej Polski. Prelegentami na sympozjum byli Dr Marc Ronert– prezes i dyrektor medyczny marki IMAGE Skincare, Pani Lisa Johnson – główny szkoleniowiec marki, a także Pani Dorota Kornaszewska – właściciel i szef działu szkoleń w firmie Top Beauty s.c., która jest dystrybutorem marki IMAGE w Polsce. W trakcie sympozjum połączono się on-line z założycielką marki Panią Janną Ronert, która nie mogła dotrzeć z Palm Beach w wyniku kontuzji kolana.

W trakcie sympozjum poruszono szereg tematów związanych z najnowszą ofertą marki, jaki i najnowszymi trendami na rynku kosmetycznym. Sporo miejsca poświęcono na prezentacje najnowszych technologii zastosowanych w preparatach marki – połączenie wysokich stężeń substancji aktywnych z niskim pH i wyciągami roślinnymi.

Została szczegółowo przedstawiona filozofia marki, która podkreśla, że preparaty IMAGE Skincare pozbawione są parabenów, silikonu, barwników i dodatkowych zapachów.

Zaprezentowano najnowsze osiągnięcia marki tzn. linię Image MD – specjalistyczne produkty do pielęgnacji skóry o medycznej skuteczności, a także niewidoczny podkład korygujący I Conceal.

Ze szczególną uwagą spotkała się prezentacja peelingów chemicznych marki, które zawierają unikalne połączenie substancji aktywnych ze składnikami chroniącymi skórę i pobudzającymi jej naturalną regenerację. Bardzo ważnym punktem sympozjum był pokaz na żywo hitu wśród peelingów Image Skincare i zarazem wizytówki marki (zabieg firmowy) jakim jest peeling z 30% witaminą C i enzymami roślinnymi, który polecany jest dla odwodnionych, przesuszonych, poszarzałych skór, a także dla osób z trądzikiem różowatym (doskonale wycisza stany zapalne).

W trakcie sympozjum była możliwość wypróbowania przez uczestników niemal wszystkich produktów marki, a także konsultacji produktowych udzielanych przez zespół przedstawicieli firmy Top Beauty. Uczestnikom zaoferowano również możliwość zakupu produktów marki w promocyjnej ofercie.

Punktem kulminacyjnym sympozjum było interaktywna sesja z Dr Markiem Ronert’em, w trakcie której odpowiadał on na pytania dotyczące zarówno marki Image jak i najnowszych składników, zabiegów i trendów w kosmetologii.
W trakcie sympozjum każdy z uczestników otrzymał szereg produktów i upominków, ponadto w ciągu całego dnia zostało przeprowadzonych wiele konkursów, gdzie uczestnicy otrzymywali cenne nagrody m.in. całoroczną prenumeratę magazynu Les Nouvelles Esthetiques i produkty marki.

 p3180951.jpg
 p3180957.jpg
 p3180961.jpg
 p3180963.jpg