fbpx
22 Wrzesień, 2019
Warszawa
21 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

w_jakie_szkolenia_warto_inwestowac.jpg

W jakie szkolenia warto inwestować?

Wyniki naszej ostatniej sondy pokazały, że coraz więcej właścicieli gabinetów kosmetycznych i kosmetologicznych dostrzega w działaniach marketingowych idealną metodę na zwiększenie ilości klientów korzystających z ich usług.

W ostatniej sondzie zadaliśmy wam pytanie: W jakie szkolenia warto inwestować? Wyniki świadczą o tym, że dla wielu z was sukces gabinetu wiąże się głównie ze zwiększaniem wiedzy medycznej pracowników i profesjonalnym zarządzaniem. Gabinety zaczynamy traktować jak małe firmy, które oprócz tego, że wykonują usługi, mogą poszczycić się również doskonałą organizacją i efektywnymi działaniami marketingowymi.

Poniżej przedstawiamy szczegółowe wyniki naszej sondy, zilustrowane dodatkowo wykresem:

  • kursy wizażu – 21,1 %
  • kursy przedłużania rzęs, tatuaży tymczasowego itd. – 5,3 %
  • kursy makijażu permanentnego – 5,3 %
  • szkolenia marketingowe, menadżerskie – 26,3 %
  • kursy masażu – 15,8 %
  • szkolenia podologiczne – 26,3 %
  • kursy przedłużania paznokci – 0 %

w_jakie_szkolenia_warto_inwestowac.jpg

Pierwsze i drugie miejsce w naszym internetowym rankingu najbardziej pożądanych szkoleń zajęły ex aequo szkolenia marketingowe i menadżerskie oraz szkolenia podologiczne. Duża konkurencja w branży wymusza na nas poszukiwanie nowych dróg do zwiększania jakości naszych usług. Jedną z nich jest stawianie na profesjonalne i wręcz medyczne podejście do klienta, który już nie tylko zwraca się do nas z prośbą o poprawienie swojej urody, ale przede wszystkim ma do rozwiązania konkretny problem. Klienci ufają nam i powierzają nam również swoje zdrowie – my uczymy się to doceniać i staramy się ciągle zwiększać jakość wykonywanych przez nas usług.

W ostatnich latach mamy do czynienia z prawdziwym wysypem ślubów. Osoby, które do tej pory skupiały się na rozwoju kariery zawodowej zaczęły powoli myśleć o zakładaniu rodziny. Również nieco młodsze roczniki wywodzące się z wyżu demograficznego, z jakim mieliśmy do czynienia w połowie lat 80-tych coraz częściej myślą o ślubie. Po dodaniu do siebie tych dwóch grup uzyskujemy ogromną rzeszę potencjalnych klientek poszukujących profesjonalnego makijażu ślubnego. Właściciele gabinetów nie tracą czasu i szkolą pracowników, wprowadzając do swojej oferty nowe usługi związane z wizażem.

Kolejne miejsce w naszym internetowym rankingu zajmują kursy masażu, który od wielu lat jest mniej lub bardziej istotnym elementem pracy wszystkich kosmetyczek i kosmetologów. Nieco gorzej w naszej sondzie wypadły szkolenia z makijażu permanentnego i innych typowo upiększających usług. W kursy przedłużania rzęs i tatuażu tymczasowego inwestuje tylko ok. 5% naszych respondentów.

Najmniej popularne wśród naszych czytelników okazały się szkolenia z zakresu przedłużania paznokci. Moda na tipsy już chyba ewidentnie przechodzi do historii. Warto zauważyć, że już nawet niektóre prestiżowe imprezy zamykają swoje drzwi przed dystrybutorami produktów do przedłużania paznokci.

Aby osiągnąć sukces, warto do wszystkich dziedzin swojej pracy podchodzić z dużą starannością i profesjonalizmu. Każde dodatkowe szkolenie to kolejny krok w kierunku uzyskania miana najbardziej kompetentnego i profesjonalnego gabinetu w okolicy.