fbpx
18 Listopad, 2019
Warszawa
13 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Jak rzeczywistość rozszerzona pomaga w doborze szminki?

John Lewis uruchomił nową usługę wirtualnej rzeczywistości w swojej aplikacji, która pozwala konsumentom wypróbować szminki  ponad 300 marek.

 

Funkcja „Spróbuj zanim kupisz” od brytyjskiego sprzedawcy prezentuje jak różne odcienie wyglądają za pomocą technologii rozszerzonej rzeczywistości AR, która działa podobnie jak filtry z popularnych aplikacji (np. Snapchat, Instagram, Facebook). Szminka pozostaje na miejscu nawet, gdy użytkownik rusza głową.

 

Sienne Veit, dyrektor Digital John Lewis & Partners, wyjaśnia: „Patrzymy na nowe sposoby wdrażania innowacyjnych technologii, jestem bardzo podekscytowany możliwością pracy z rzeczywistością rozszerzoną AR. Jest to bardzo korzystne dla naszych klientów.”

 

„Usługa jest jednym z najważniejszych powodów, dla których nasi klienci nas wybierają i jest to doskonały przykład, że łącząc wiedzę naszych partnerów z Beauty Hall z najlepszymi technologiami online, możemy zapewnić naszym klientom niepowtarzalne doświadczenie. Branża beauty jest idealną przestrzenią do eksperymentowania oraz do przetestowania technologii AR. Mamy nadzieję, że nasi klienci czerpią wiele radości podczas korzystania z niej. “

SC Beauty Magazine