fbpx
18 Czerwiec, 2019
Warszawa
18 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Zarabiaj na poniedziałkowym kryzysie atrakcyjności

Chcecie podwoić zyski swojego gabinetu? Nic prostszego, wystarczy zadbać o to, by promocja waszych usług odbywała się w poniedziałkowy poranek i sukces gwarantowany!

Poniedziałków nie lubimy z samego założenia, że istnieją, ale każdy z nas dorzuciłby do listy zarzutów dla tego dnia jeszcze kilka własnych powodów. Czas powiększyć spis zażaleń dla początku tygodnia o jeszcze jedno, ale niezmiernie istotne – w poniedziałkowy poranek wyglądamy najmniej korzystnie i czujemy się najbardziej nieatrakcyjnie.

Skąd ta pewność? Z wyników badań przeprowadzonych przez londyńską agencję Global Media PDA. Celem inicjatorów było określić moment, w którym kobiety czują się najmniej atrakcyjne, czyli tym samym bywają najbardziej podatne na obietnice koncernów kosmetycznych.

W rankingu wygrał poniedziałkowy poranek. Aż 46 proc. pań wskazało tą porę za najgorszą dla ich aparycji i samopoczucia, a jako uzasadnienie decyzji wskazały wypisany na swoich twarzach stres, brak motywacji i skutki zbyt męczącego weekendu.

Taka wiedza jest bardzo cenna dla właścicieli salonów kosmetycznych. Dzięki tym informacjom możecie odpowiednio skonstruować swoje komunikaty reklamowe i sprawić, że wraz z wybraniem odpowiedniej pory promocji traficie na podatny grunt.

Jak podpowiadają specjaliści, wasze poniedziałkowe promocje powinny obiecywać potencjalnym klientkom szybką i skuteczną poprawę ich nastroju. 

Inaczej kusić należy kobiety w czwartek, wówczas komunikaty powinny koncentrować się na przygotowaniach do zbliżającej się weekendowej rozrywki.

Źródło: PAP Life