fbpx
22 Lipiec, 2019
Warszawa
17 ° C
Do góry
Image Alt

SC Beauty Magazine

Zoom na paznokcie

Stylizacja paznokci zyskuje w Polsce na znaczeniu. Już nie podkreślone szminką usta definiują zmieniające się trendy, ale dziesięć niewielkich płytek na dłoniach.

Eksperci z branży pazokciowej twierdzą, że te właśnie elementy są niczym biżuteria. Za pomocą koloru czy zdobień na paznokciach panie wyrażają siebie. To na płytce potrafią zdradzić swoje inspiracje czy zaprezentować wybór trendu na jaki stawiają w bieżącym sezonie. Nie trudno zauważyć, że paznokcie zyskały status elementu stylizacji. Do takiej promocji przyczynili się zarówno producenci jak również projektanci, ale i popularne blogerki internetowe. To młode, wpływowe dziewczęta królujące w sieci  zwróciły uwagę na eksplozję trendów, które mogą pojawić się nie tylko na ubraniach lecz i na zakończeniach kobiecych dłoni.

Kolor czy zdobienia jakie pojawiają się na paznokciach nie tylko definiują obowiązujące trendy, ale i nastrój czy osobowość noszącej. Obserwując panie, które kochają lakiery potrafimy wyczytać ich nastawienie danego dnia, a nawet ogólnie preferowany styl. Czy fanka malowania paznokci kocha klasykę, czy też nieobcy jej jest element totalnego szaleństwa, czy stawia na pewność siebie czy na wdzięczną naturalność.

Każdy sezon przynosi nowe rozwiązania. Branża paznokciowa przyzwyczaiła się, że to co królowało w zimie na pewno zostanie wyparte przez wiosenne propozycje kolorystyczne, strukturalne czy zdobnicze. Dla producentów emulsji istotne w tworzeniu najnowszej kolekcji są trendy z wybiegów mody. Firmy specjalizujące się w lakierach do paznokci zaczynają podchodzić do swoich produktów z większą starannością, i nie mamy tu na myśli samej receptury, ale również opakowanie artykułu. Dla współczesnych klientów atutem lakieru jest modny kolor, doskonała jakość i co ciekawe, nazwa która nadaje specyfikowi indywidualny charakter. Do lamusa przechodzą te określane numerkami. Teraz liczy się nazwa, która budzi adekwatne skojarzenia, ponieważ lakier do paznokci jest obecnie najlepszym przyjacielem kobiety.

Wielu właścicieli salonów urody ma wątpliwości czy wydzielać przestrzeń dla specjalisty zajmującego się stylizacją paznokci. Obawiają się większych strat niż zysków. Jak pokazuje jednak rzeczywistość polskie kobiety coraz bardziej zakochują się w starannie wypielęgnowanych i pomalowanych paznokciach. Skoro sami producenci lakierów przyznają się, że w branży jest coraz lepiej, a klientki nie dość, że kupują więcej to i wymagają od produktów do paznokci wyższej jakości. Wniosek może być tylko jeden, kobiece paznokcie zyskują na znaczeniu, warto to wykorzystać.

Źródło: PAP Life